Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských a drogistických potřeb - etikety, popisovače, tužky, obaly, rychlovazače, sešity, bloky - papírové pytle, tácky, kelímky, gumičky apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Most Termín pro podání n...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání termokotoučku do pokladny 57/40/12 - Průměr dutinky 12 mm, šíře 57 mm, průměr kotoučku 40 mm - Kotoučky pro tisk termálním tiskem, vhodné do pokladen a platebních terminálů - Snadné použití bez nároků na doplňování toneru či inkoustu,...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - pořadač kroužkový - izolepa - pruhledná do strojku Lokalita: - okres Tábor Termín pro podání nabídek: - 12. 9. 2025 do 12:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání informační a popisovací tabule - 1. Informační tabule - vitrína - 2. Popisovací magnetická tabule a korková nástěnka - kombinace - 3. Flipchart Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 16. 9. 2025 do 10:...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží - fix tenký, liner s jemným plastovým hrotem 0,3 mm - černý - izolepa - páska lepící, transparentní, max. 25 x 33 mm, na středu o průměru 2,5 cm, vysoká pevnost - kuličkové pero se stiskacím mechanismem, průhledný p...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup stolních kalendářů a diářů - rozměr kalendářů: 300 x 190 mm - diáře - týdenní či denní různých rozměrů - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 09. 09. 2025 do 10:00...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup stolních kalendářů na rok 2026 - české týdenní jmenné kalendárium - měsíční fáze, roční období, letní a zimní čas - daňové termíny - rozměr: 300 x 150 mm Lokalita: - Jihočeský kraj Termín pro podání nabídek: - 05. 09. 2025 v 08:00 h...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb a tonerů - Toner pro HP 130A, pro HP CF 350A, černý - Toner pro HP 953 - sada - Toner pro HP CE278A-78A - Toner pro HP CE310AD (126A) černý Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabíd...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb a papírenského zboží - zvýrazňovače, popisovače, diáře - korkové tabule, sešity, gelové rollery, nůžky, lepidla apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Kladno Termín pro podání nabídek:...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je archivace dokumentace a elektronizace zdravotní dokumentace - zajištění skartace včetně poskytnutí informací o skartaci do zdrojových systémů, případně předávání skartovaných dokumentů do Národního archivu - součástí plnění je dodávka související...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb a materiálů - kancelářský papír, dopisní obálky, bloky, sešity, tiskopisy, etikety - psací potřeby, samolepicí bločky, lepidla, rychlovazače, spisové desky, pákové pořadače apod. - veškeré podrobnosti naleznete v přílo...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských a školních potřeb - Archivační box - Archivační krabice - Barva razítková - Baterie alkalické Lokalita: - Královéhradecký kraj Termín pro podání nabídek: - 04. 09. 2025 v 08:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb a papíru - dodávky kancelářských potřeb a kancelářského papíru. Příkladmo se jedná o dodávky bloků a sešitů, desek a rychlovazačů, lepidel a balících pásek, obálek, archivačních potřeb, poznámkových a samolepíc...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb, xerografický papír Lokalita: - okres Tábor Termín pro podání nabídek: - 20. 8. 2025 do 16:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - Různé kancelářské zařízení a potřeby Lokalita: - okres Karviná Termín pro podání nabídek: - 16.09.2025 v 09:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění průběžné dodávky kancelářských potřeb - Různé kancelářské zařízení a potřeby Lokalita: - okres Karviná Termín pro podání nabídek: - 16.09.2025 v 9:00 hodin
Poptávám: výrobky Popis: - poptávám dodání kuličkového pera Specifikace: - kuličkové pero plastové - modrá náplň, bez víčka - barva a provedení pera libovolná Množství: - 20.000 ks Lokalita: - Olomouc Termín: - co nejdříve
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání pořadače na zdravotnickou dokumentaci - Levá strana desek.JPG - Pravá strana desek.JPG - Přední strana desek.JPG - Rozevřené desky.JPG Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 15. 8. 2025 do 11:00 ho...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - Tyčinka - Úchytky - Vazba Lokalita: - Středočeský kraj Termín pro podání nabídek: - 21. 08. 2025 ve 12:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb - Různé kancelářské zařízení a potřeby Lokalita: - okres Ostrava Termín pro podání nabídek: - 13.08.2025 v 10:00 hodin
Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349
Projekt Poptávky.cz sdružuje 752 703 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.
Poptávky.cz © 2025 | všechna práva vyhrazena