Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - samostatný lakovaný ocelový stojan - kapacita 10 kapes - mix barev - dodávka včetně kapes/10 ks - odběr: 3 stojany+ kapsy Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 27. 1. 2025 do 08:...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - nůžky kancelářské 18cm - nůžky kancelářské 25cm - samolepící bločky 75x75 žluté Lokalita: - Jihomoravský kraj Termín pro podání nabídek: - 24. 01. 2025 ve 23:59 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - Spisové archivační desky s tkanicí, (lepenkové, silné, 1250 g), bez potisku, bez štítku pro popis na přední straně, tkanice na svazování černé min. délka 89 cm, barva fialová - Spisové archivační desky s tkanicí, (le...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb - dodávky kancelářských potřeb, kancelářského papíru dalšího papírenského zboží, na základě aktuální potřeby zadavatele, dle jeho dílčích objednávek po dobu dvou let (24 měsíců) Lokalita: - okres Liberec Termín p...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - Rychlovazač A4 plastový nezávěsný s přední průhlednou stranou, oranžový - Rychlovazač A4 plastový nezávěsný s přední průhlednou stranou, zelený - Rychlovazač A4 plastový nezávěsný s přední průhlednou stranou, žlut...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb Lokalita: - okres České Budějovice Termín pro podání nabídek: - 23.01.2025 v 10:00 hiodifn
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží 1/2025 - Drátky do sešívačky, velikost 24/6, v balení 1000 ks - Euroobal, formát A4, typ U, provedení hladké, tloušťka 48 mic., v balení 100 ks - Fix, průměr 0,3 mm, barva černá - Fix, průměr 0,3 mm, barva červená Lo...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání pořadače na zdravotnickou dokumentaci - Pákový pořadač, šířka 26 cm, výška 32 cm, hřbet 4 cm, pevné desky potažené omyvatelným PVC, na přední straně kapsa na vizitku 10x6 cm, levá strana rozevřených desek opatřena klipem na výšku pro uchycen...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - záznamní kniha - A5 - ořezávátko - razítková barva - kancelářské sponky - desky s tkanicí A4 Lokalita: - okres Tábor Termín pro podání nabídek: - 6. 1. 2025 do 15:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - 1. Obal zakládací - 2. Blok A4 Recykl - 3. Odkládací mapa bez klop - 4. Odkládací mapa 1 klopa Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 23. 12. 2024 do 08:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 17.01.2025 v 10:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání pořadače pákového - formát A4, páková mechanika, karton z vnější strany potažen plastem barevným, vnitřní strana hladký papír světlý, páková mechanika hřbetní kapsa se štítkem na popisky, uzavírací kroužek proti náhodnému otevření, hřbetn...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - 1. Obal zakládací - 2. Popisovač - č.2811 - 3. Popisovač - č.8566 - 4. Zvýrazňovač - č.8552 CENTROPEN Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 19. 12. 2024 do 10:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - barva - bloček - děrovačka - desky Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 31. 12. 2024 do 12:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - 1. Pravítko - 2. Zvlhčovač prstů - 3. Páska lepící - 4. Strojek korekční - 5. Rozešívačka Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 18. 12. 2024 do 14:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb Lokalita: - okres České Budějovice Termín pro podání nabídek: - 15.01.2025 v 10:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - zajištění průběžných a opakovaných dodávek kancelářských potřeb po dobu 2 let na základě aktuálních potřeb jednotlivých pracovišť zadavatele Lokalita: - okres Pardubice Termín pro podání nabídek: - 02.01.2025 v...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb 2025 - 2026 - tuhy do pentelky - tužka grafitová - záložky značkovací samol.bloček - zvýrazňovač Lokalita: - okres Zlín Termín pro podání nabídek: - 17. 12. 2024 v 09:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je poskytování kvalifikovaných elektronických časových razítek - Dodávka kvalifikovaných ektronických časových razítek od akreditovaného poskytovatele certifikačních služeb vytvářejících důvěru v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pomocí e-shopu Lokalita: - okres Vsetín Termín pro podání nabídek: - 16.12.24 ve 14:00 hodin
Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349
Projekt Poptávky.cz sdružuje 648 675 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.
Poptávky.cz © 2025 | všechna práva vyhrazena