Máme připraveny poptávky z Vašeho oboru
Nyní 0 Kč paušální poplatek (platí do 26. 10. 2025)
Dalších 120 poptávek pro Vaši firmu. Zanechte nám Váš kontakt.

Poptávky z kategorie: Kancelářský

    Nalezeno 1 059 poptávek
Za poslední týden 12 poptávek
Za poslední měsíc 34 poptávek
Za poslední rok 233 poptávek

Magazín Poptávky.cz

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského nábytku - kancelářské psací stoly - policové skříně, šatní skříně - stojanové věšáky, konferenční židle, jednací stoly - kancelářské otevřené regály apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářského nábytku - Různé dřevěné stavební materiály Lokalita: - Karlovarský kraj Termín pro podání nabídek: - 29. 10. 2025 v 09:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka skládacích konferenčních stolů - rozměry 1400 x 600 x 740 - stolová deska s laminovaným povrchem v odstínu třešeň, tloušťka desky 25 mm - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání n...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelýřských a pracovních židlí - kancelářské židle (5 ks): hmotnost jedné židle max. 18 kg; nosnost min. 130 kg - pracovní židle PUR (2 ks): nosnost do 130 kg, šířka sedáku 45 cm - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - o...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka vnitřního atypického vybavení - pult recepce, vestavné skříňky, atypový stůl, regály apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Prachatice Termín pro podání nabídek: - 18. 11. 2025 do 10:00 hodin

Poptávám nábytek: Popis: oprava kancelářského křesla Specifikace: zřejmě pero nebo píst nelze sedět Termín: dle domluvy Lokalita: Určice Cena: nabídněte Profil poptávajícího: soukromá osoba z města Určice

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je pořízení nábytku a IT vybavení - lavice, židle, skříňky, stoličky - interaktivní displeje, HDMI kabely apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 19. 11. 2025 do 12:00 ho...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku - věšákový panel, skříně na míru - psací stoly, knihovna, křesla, sedací souprava apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Pardubice Termín pro podání nabídek: - 22. 10. 2025 do 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku - židle, stoličky, katedry, věšáky, pojízdná tabule apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Pardubice Termín pro podání nabídek: - 29. 10. 2025 do 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž kancelářského nábytku - policové skřímě, kancelářské stoly, jídelní stoly, šatní skříně, věšákové stěny apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Písek Termín pro podání nabídek: - 24. 10. 2025 do 09:...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku a jeho odborná montáž - židle, pracovní stoly - koše, skříně, mycí pulty apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres České Budějovice Termín pro podání nabídek: - 14. 11. 2025 do 13:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku do kanceláří - policové skříně, šatní skříně - stoly jednací, šatní stěny, závěsné stěny apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Brno-město Termín pro podání nabídek: - 30. 10. 2025 do 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž interiérového vybavení - stoly, židle, skříně apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Ostrava-město Termín pro podání nabídek: - 29. 10. 2025 do 08:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku - police nástěnné, skříňky, stoly, knihovny, kancelářské židle apod. - více informací naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 03. 11. 2025 do 09:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka vybavení interiérů - recepce, kontejner, kancelářské křesla, skříně, šatní stěny apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres České Budějovice Termín pro podání nabídek: - 31.10. 2025 do 8:45 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž typového nábytku - rozkládací křesla, archivační skříně - věšáky, závěsy - židle, šatní lavice apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 10. 11. 2025...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku do lekárny - 2x komoda šuplíková vč. pracovní desky - 2x léková skříň, 3x kancelářský stůl - 2x mobilní kontejner, 1x pracovní linka - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Plzeň-jih Termín pro podání nab...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání sedacího nábytku - Konferenční stolek, pohovka Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 17. 10. 2025 ve 23:59 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání nábytku - Kancelářský nábytek Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 27.10.2025v 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky jsou dodávky interiérového vybavení - stoly, skříně a dveře - stínění, koberce, osvětlení apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 15. 10. 2025 do 10:00 hodin

Kontakty

Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349

O projektu

Projekt Poptávky.cz sdružuje 770 696 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.

Poptávky.cz © 2025 | všechna práva vyhrazena