Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání výtvarných potřeb - Vodové barvy KOH-I-NOOR 22,5, obdelníkové, sada 12 barev - Vodové barvy KOH-I-NOOR 30, umělecké, sada 12 barev - Temperová barva, 1 l, min. 12 barev - Temperové barvy KOH-I-NOOR, 16 ml, sada 10 barev Lokalita:...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání termokotouče do pokladny - Průměr dutinky 12 mm, šíře 57 mm, průměr kotoučku 40mm - Kotoučky pro tisk termálním tiskem, vhodné do pokladen a platebních terminálů - Snadné použití bez nároků na doplňování toneru či inkoustu, činí z toho...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských a archivačních potřeb - Klip ocelový, kancelářský, šířka 32 mm, barva černá, balení 12 ks - Pravítko, délka 30 cm, plast, čiré - Pravítko, délka 20 cm, plast, čiré - Pravítko, trojúhelník, ryska (kolmice), odvěsna 16 cm, čiré...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb a hygienických prostředků - Náplň do kuličkového pera Super Grip-G F, modrá - Náplň pro PILOT G-2 - modrá - MT PILOT Super Grip 0,5 mm - modrá - Tuhy do mikrotužky 4152, HB 0,5 mm Lokalita: - Česká repu...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského materiálu 2025/2026 - Xeroxový papír A4 kategorie B (balení/500listů) - Obálky pro doručování podle zákona 500/2004 Sb. (správní řád) C5-modrý pruh, 80g/m2, s odtrhávací páskou (bal./100 ks.) - Pořadač pákový A4, hřbet 70-...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - Odkládací mapy prešpánové bez chlopní, A4, 350 g/m2, barva žlutá, růžová (od každé barvy 100ks) - Odkládací mapy prešpánové 3 chlopně, A4, 350 g/m2, barva žlutá, růžová, sv. zelená (od každé barvy 50ks) - Archivač...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářského zařízení - příčný řez s úrovní zabezpečení DIN P4 - skartovačka s ručním plněním pro až 8 listů papíru A4 (80 g/m2) - technologie proti zaseknutí papíru pro nepřetržité skartování - nepřetržitý 10 minutový provoz...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb II - Razítko "datumovka" - Razítko větší - štoček - Razítko menší Lokalita: - Středočeský kraj Termín pro podání nabídek: - 08.04.2025 v 10:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářského materiálu – doručenky Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 20. 03. 2025 v 10:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - samostatný lakovaný ocelový stojan - kapacita 10 kapes - mix barev - dodávka včetně kapes/10 ks - odběr: 3 stojany+ kapsy Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 27. 1. 2025 do 08:...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - Rychlovazač A4 plastový nezávěsný s přední průhlednou stranou, oranžový - Rychlovazač A4 plastový nezávěsný s přední průhlednou stranou, zelený - Rychlovazač A4 plastový nezávěsný s přední průhlednou stranou, žlut...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání pořadače na zdravotnickou dokumentaci - Pákový pořadač, šířka 26 cm, výška 32 cm, hřbet 4 cm, pevné desky potažené omyvatelným PVC, na přední straně kapsa na vizitku 10x6 cm, levá strana rozevřených desek opatřena klipem na výšku pro uchycen...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - 1. Obal zakládací - 2. Blok A4 Recykl - 3. Odkládací mapa bez klop - 4. Odkládací mapa 1 klopa Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 23. 12. 2024 do 08:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání pořadače pákového - formát A4, páková mechanika, karton z vnější strany potažen plastem barevným, vnitřní strana hladký papír světlý, páková mechanika hřbetní kapsa se štítkem na popisky, uzavírací kroužek proti náhodnému otevření, hřbetn...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - 1. Obal zakládací - 2. Popisovač - č.2811 - 3. Popisovač - č.8566 - 4. Zvýrazňovač - č.8552 CENTROPEN Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 19. 12. 2024 do 10:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - barva - bloček - děrovačka - desky Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 31. 12. 2024 do 12:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - 1. Pravítko - 2. Zvlhčovač prstů - 3. Páska lepící - 4. Strojek korekční - 5. Rozešívačka Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 18. 12. 2024 do 14:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je poskytování kvalifikovaných elektronických časových razítek - Dodávka kvalifikovaných ektronických časových razítek od akreditovaného poskytovatele certifikačních služeb vytvářejících důvěru v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání pásek a štítků - Originál páska DYMO - Originál štítky DYMO Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 9. 12. 2024 do 08:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - Korekční páska - Odpadkový koš 18 l - Pryže - Stojan na katalogy Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 11. 12. 2024 v 10:00 hodin
Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349
Projekt Poptávky.cz sdružuje 685 271 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.
Poptávky.cz © 2025 | všechna práva vyhrazena