Poptávám: nábytek Popis: - poptávám zakázkovou výrobu kancelářského nábytku - viz příloha Množství/rozměr: - dlouhodobá spolupráce - pro 10-20 poboček Lokalita: - celá ČR a Slovensko Termín: - dle dohody
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka 60 ks nových kancelářských křesel, a to 15 ks nových stejných zátěžových kancelářských křesel nadrozměrných a 45 ks nových stejných zátěžových kancelářských křesel klasických Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabíde...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání křesla konferenčního - pevná konstrukce zaručuje stabilitu, zatímco moderní černá barva zajišťuje stylový vzhled, který se hodí do jakéhokoliv interiéru - ergonomicky tvarovaný sedák a opěrák jsou vyrobeny z kvalitní pěny, která poskytuje...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání židle kancelářské - Kancelářská židle - otočná a ergonomická se synchronní mechanikou, nosnost 159 kg, anatomicky tvarovaný sedák s nastavitelností hloubky a výšky, bederní opěrka, područky s možností nastavení posunu doleva / doprava, dopře...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku školy - stoly, židle, skříně apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 12.05.2025 do 13:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je doplňování kancelářského nábytku - Sokl skříně 800 LTD žaluziová (800x450x18 mm), barva šedá - Police kovová pro LTD skříň žaluziovou š 800 mm - Police kovová šatní pro LTD skříň žaluziovou š 800 mm s výsuvným věšákem na ramínka - Dráty...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup nábytku v letech 2025 - 2029 - Kancelářský nábytek Lokalita: - Česká republika Termín pro podání nabídek: - 03. 06. 2025 v 10:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávek nábytku - stoly, židle, skříně apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 13. 05. 2025 do 10:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka 55 kancelářských a 25 jednacích (konferenčních) židlí do budovy - výška opěráku (mm) - šířka opěráku (mm) - s černým plastovým krytem ze zadní strany - čalouněný, barva potahu Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž vybavení do nové pěstitelské učebny, výtvarné učebny a dílny - stoly, skříně, knihovny, židle apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 10.04. 2025 do 1...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajiětění dodávky nábytku - Kategorie 1 - Kancelářský nábytek - Kategorie 2 - Laboratorní nábytek - Kategorie 3 - Dílenský nábytek Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 15.05.2026 ve 14:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských židlí - dodávka také kancelářských křesel - více informací naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 26. 03. 2025 do 10:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských kontejnerů - dodání, usazení, montáž, instalace a zprovoznění 3 ucelených samostatných technicky výrobních a skladovacích celků (sestav kontejnerů) pro zajištění rozšíření portfolia činností státního podniku Lokalita: - okre...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajiěštění dodávky kancelářského nábytku Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 13.02.2025 v 9:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku a interiérového vybavení - židle kancelářské, žákovské lavice a židle, stoly, skříně, věšáky, regály apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 20. 01. 202...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku - stoly (420 ks) o rozměrech 60-65 x 50-55 x 72-76 cm - židle (420 ks) s nosností 130 kg - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 21. 01. 2025 do 10:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského nábytku vč. jeho dopravy na místo určení, manipulace, montáže, úklidu a likvidace obalového materiálu - Materiál musí splňovat následující vlastnosti: odolnost vůči vysoké zátěži, stabilita, vysoká odolnost vůči opotřebení -...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářského nábytku a židlí pro potřeby jednotlivých zadavatelů resortu MPO - Kancelářské křeslo 60-150kg - Konferenční židle celočalouněná - Konferenční židle celočalouněná s područkami - Konferenční židle stohovatelná_1...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského nábytku a židlí Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 20.01.2025 v 10:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku vč. atypického nábytku - kancelářské židle, skříň, katedra, posluchárenské sezení - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 16. 01. 2025 do 09:00 hodin
Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349
Projekt Poptávky.cz sdružuje 707 039 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.
Poptávky.cz © 2025 | všechna práva vyhrazena